Glöm paniken för en enda kväll.

Tidig start på morgonen och ett ganska snabbt avslutat morgonpass gick vidare i en snabbfika i Södertälje med de två vackraste och finaste tjejerna på mitt jobb, Madde och Victoria.
Kaffe och lite skitsnack och allt kändes liksom sådär avslappnat och otroligt bra.
Rusade iväg efter en timme för att hinna med allt som skulle hinnas med innan flickorna kom för att få lite hudvård.

Körde tillbaka till Södertälje för att hämta upp Sambo som lämnat hyrbilen.
Tillbaka hem och fikaförberedelser.
Flickorna kom - Elin som har dragit på sig feber och dessvärre inte kunde komma.
Lisa var trevlig och säljig :P Men produkterna var ju kanon.
Köpte lite krämer och en foundation som skall göra under för min hy.

De produkterna med ett litet rött hjärta på är dem jag köpte.

Bjöd flickorna på äppelpaj med vitchoklad och kaffe.
Mumsigt och uppskattat.

I morgon är det jobb mellan 7.30-15 och konferens står på schemat. Inte jätte spännande men väldigt bra.
Har en lista på lite saker jag ska ta upp och som jag vill "gnälla" över.
Ska bli skönt att få rensa luften lite känner jag.

Nu är det hopp i säng och upp med tuppen i morgon!
Natti Natti



Kärleksförklaringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0