We can go there over bridges.

Jag och sambo har haft en mysig hemmakväll utan krav eller måsten.
Jag som kände mig helt slutkörd efter denna arbetsvecka somnade på soffan. Sambo såg då sin chans att smita iväg till datorn och spela lite krigsspel :P
Vaknade till efter 1.5 timme och undrade varför han inte väckt mig :O
Han sa att jag verkade så trött och att jag nog bara skulle bli grinig om han väckte mig. Det stämmer ju iofs.
Men denna lilla tupplur i soffan har nu lett till att jag inte kan somna =(


Har spenderat lite tid med att kolla upp lite förslag på aktiviteter tills vi åker till London.
Nu längtar jag verkligen efter London smog och afternoontea.

Det skall verkligen bli skönt att packa ner livet i en väska och sticka iväg med älsklingen och världens bästa familj ett tag. Skönt att komma bort från vardagen och allt som går på rutin.
Några dagars välbehövlig semester och mysig tid med min älskade.

Iaf så kollade jag lite på olika musikaler. Mamma bad mig kolla om det fanns nått intressant, och jag hjälper ju så gärna till :P

Dessa förslag var det som lockade mest.
  • Thriller
  • Dirty Dancing
  • Stomp
Får väl kolla med de övriga vad som skulle falla i smaken.
Sambo struntar nog i vilket eftersom musikaler inte riktigt är hans grej direkt :P

Just nu sitter jag och pratar med Hanna på msn.
Den donnan kan verkligen få en på bra humör, hon är ju skön!
Funderar lite på om jag kanske skulle gå och lägga mig i sängen och försöka mig på att sova igen.
Så får det bli!




Kärleksförklaringar
Postat av: Miina

Taaack ^^

Ja du.. pappa kommer nog vägra. Han har ju inte fått sin kram än haha! :D

2010-10-18 @ 16:09:30
URL: http://miinina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0