Måndag, ledig dag.

Har spenderat dagen med att sova oförskämt länge, städat och tvättat.
När sambo kom hem åkte vi till Södertälje för att fixa en hyrbil åt honom medan hans kärra är hos bildoktorn.
Påvägen hem åkte vi till ica Maxi och handlade mat. Där träffade vi Hanna som köpte gurka och tomat :P
Sambo köpte en ny kaffebryggare åt mig eftersom min gamla bestämt sig för att sluta fungera till mitt stora förtret :O
Men nu har jag iaf en ny svart liten Coffemaker här hemma i köket och den levererar.



Svärmor var här en snabbis och lånade några böcker att läsa under sin vistelse i Thailand.
Jag och Sambo är absolut inte avundsjuka :P
Jag hoppas verkligen att hon och Bengan får en super härlig och välförtjänt semester!

Pastapesto middag med sambo och nu är kollas det på Ullared som sedan avlöses av nya avsnitt av CSI och ett efterlängtat avsnitt av "Lite Sällskap".

I morgon kommer hudvårdsdamen hit och skall göra ansiktsbehandlingar på mig och mina söta flickor.
Det ska bli riktigt trevligt.


Ha det bäst!



Kärleksförklaringar
Postat av: Elin

då kanske man får avnjuta en kopp kaffe från nya bryggarn=)

2010-10-18 @ 22:16:05
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/
Postat av: Miina

Ja du.. bra fråga!

Testa ge honom en kram så kanske han kommer och fixar :P

2010-10-19 @ 11:09:40
URL: http://miinina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0