Nu sitter alla på kafé och snackar skit och dricker te.

Gårdagen började med ett kort morgonpass på jobbet.
Stressmage och för många koppar kaffe som sällskap och en viss lycka i hjärtat.
Lyckan över att få bege sig in mot Söder för fika och kvalitets med vackraste Elin liksom gjorde min dag kan man säga.
Tog bilen till Medis och hittade en parkering på en gång.
Inga dåliga känslor eller trängsel med jäktande människor på språng mot familj, ensamhet eller fritid.
Alla har vi våra olika liv.

På Medis kom det fram två tjejer till mig och frågade om de fick fota mig till sin fotokurs.
jag ställde snällt upp på det och nu väntar jag på att få ett svartvitt foto med posten och de andra bilderna via mailen. Tänk vad man kan gå med på ibland.

Elin, som var påpälsad till tusen efter att ha spenderat flera timmar utomhus gled över torget och vi bestämde att Café Fåtöljen blir ett bra fika val.
Träffade Davids syster i kassan och blev lite ställd då hon liksom var på fel plats.
Rabarberpaj, laktosfri latte och en Hanna som dök upp och sällskapade med oss i en halvtimme innan hon skulle bege sig mot vidare äventyr i form av middag med Mia.

När Hanna skulle gå bestämde sig jag och Elin för att följa hennes exempel då vi inte riktigt gillade ljudnivån.
En hejdå kram till Hanna och sen styrde vi våra steg mot diverse olika Second hand butiker.
Jag spräckte mina snobberier och fyndade en klänning och en kofta för 80 resp 40 kr.
Riktigt kul att kolla på kläder som det faktiskt inte är något fel på och som kanske inte många andra har.
Tack så jätte mycket vackraste Elin för omvändningen! =)



En härlig höst promenad genom ett höstfärgat Söder och samtal om allt kändes så lyxigt tillsammans med Elin.
Hon är en så fantastiskt lätt människa att vara med.
Tack för igår gumman!

Ikväll blir det tjejkväll hemma hos Hanna och det ska bli så underbart att träffa alla vackra flickor igen!
Det var evigheter sen vi sist sågs allihopa!!

Sambo ska in till stan med killarna och dricka öl. Hoppas att dem också får det himla trevligt.

Nu ska jag försöka laga min kaffebryggare som helt plötsligt bestämt sig för att sluta fungera till min stora skräck och besvikelse.
Ha det bäst!

Gör ett besök!



Kärleksförklaringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0