Får jag gratulera, du är livrädd med stil.

Kommer ni ihåg när man var liten och skulle gå till doktorn?
Den där känslan av maktlöshet och skräck blandat med en uns spänning.
Hur det kändes när "Farbror doktorn" hälsade och bad er hoppa upp på britsen.
Med samma känsla i en svullen mage satte jag mig i bilden för att åka till doktorn.
Jag kan liksom inte hjälpa det och har kanske egentligen ingen vettig anledning, men jag är LIVRÄDD för sjukhus, doktorer, tandläkare och allt som har med det att göra.
Jag försökte iaf spela cool och inte se allt för livrädd ut.


På skakiga ben stapplade jag in på mottagningen, sa mitt namn och fick sitta ner i vad som kändes som en hel evighet innan jag tillslut fick komma in till Doktor Mats.
Han är en man (precis som Elin sa) som inte pratar i onödan. Fåordig och väldigt konkret. 
Men otroligt skicklig och trevlig.

Nu är det iaf avklarat för denna gång!



Kärleksförklaringar
Postat av: Verna

sv: ja absolut!

tusen tack :)

2010-09-13 @ 19:06:50
URL: http://wurnschtein.blogg.se/
Postat av: Viktoria

vad härligt att höra :) jo tack jag mår också bra idag :) Vad hittar du på då? :)

Kram

2010-09-13 @ 21:59:24
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: Viktoria

okej det låter gött :) det är samma här, börjar jobba om 4 timmar ungefär så ska slappa fram tills dess :D

2010-09-14 @ 12:07:38
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0