Gårdagen var helt kanon! Goda kräftor och ...

dsc00214 (MMS)

Gårdagen var helt kanon! Goda kräftor och underbara människor. Världens bästa för att vara exakt. Saknade dock Elin som bytte ut ölen mot kojbygga med två småkillar. Idag fyller Källe år och han och hans familj bjöd in oss alla på en helt underbar middag. Tack snälla för det. Sammanfattar denna helg med ordet fantastisk! Fler helger av detta slaget tack. I morgon är jag ledig och Go cart med gänget står på kvällsschemat. Hannas något sena födelsedags present :p Bilden idag är på mina två nyinköpta nagellack. Sjukt snygga färger. Bilden ger dem tyvärr inte rättvisa, men det är iaf ett grönt och ett lila i metallic. Sjukt snygga!! Har fått pippi på nagellack för tillfället :p Nu ska jag återgå till filmen jag ligger i soffan och slö kollar på. Ha det bäst!




Kärleksförklaringar
Postat av: elin

såg färgen IRL idag...kan intyga att den var väldigt snygg...visst e jag cool som använder internet-slang ...IRL haha så hippt av mig....tack för en härlig kväll gumman

2010-09-05 @ 22:09:16
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/
Postat av: störd barndom

Hej!:) kul att du tog dig en titt på min blogg. Önskar dig en bra härlig dag. med varma hälsningar Mamma H

2010-09-06 @ 14:42:11
URL: http://stordbarndom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0