Tisdagen inleddes med en konstig och gansk...

dsc00232 (MMS)

Tisdagen inleddes med en konstig och ganska händelserik morgon. Detta följdes av en bruten nagel (som jag nu provisoriskt lagat med en bit av ett plåster.) och kaos på jobbet. Det kruxiga med min nagel är att den bara gått av på hälften. Alltså kan jag inte bara rycka bort den för då kommer det göra jävligt ont och börja blöda. Dagens i-lands problem, jag vet. Men ändå sjukt irriterande! Jobbar morgon större delen av veckan vilket är sjukt najs! Härligt att kunna spendera kvällarna tillsammans med min Sambo och vackra vänner. Att ha ett normalt liv en vecka. Ledig helg och jag är sjukt laddad för paint ball på lördag med massa härligt folk. Nu kaffe och sen mera jobb. Ha det bäst!




Kärleksförklaringar
Postat av: (:Heidi:)

Tøft! (y)

2010-09-21 @ 17:48:33
URL: http://heidiengeland.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0